Тим за вредновање и самовредновање рада школе

 Самовредновање је поступак којим се вреднује сопствена пракса, рад, полазећи од анализе  шта је и како урађено. Самовредновање треба да одговори на три питања :
 колико је добра наша школа
 како то знамо
 шта да учинимо да буде још боља
Одговоре на ова питања могу дати наставници, ученици, родитељи, руководилац, односно управа школе. Самовредновање и вредновање је процес унапређења квалитета рада школе и обухвата седам области или подручја вредновања:
1. ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПРОГРАМ РАДА ШКОЛЕ
2. НАСТАВА И УЧЕЊЕ
3. ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
4. ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
5. ЕТОС
6. РЕСУРСИ
7. РУКОВОЂЕЊЕ, ОРГАНИЗАЦИЈА И ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА РАДА ШКОЛЕ
 
Нивои остварености садрже јасан и прецизан опис остварености поједине области. Свака област се вреднује скалом од највишег нивоа 4 до најнижег нивоа 1.
 
 
ЧЛАНОВИ ТИМА
 
Светлана Шћепановић-руководилац тима
Марија Бирчанин
Сандра Филиповћ Сандић
Мира Табаковић
Душица Јовановић
Мирјана Дуњић
Тамара Јовић
Невена Узелац
Милана Васић
Славица Насковић
 
родитељ
Светлана Сарић Силбашки