Тим за вредновање и самовредновање рада школе
Самовредновање је поступак којим се вреднује сопствена пракса, рад, полазећи од анализе шта је и како урађено. Самовредновање треба да одговори на три питања :
колико је добра наша школа
како то знамо
шта да учинимо да буде још боља
Одговоре на ова питања могу дати наставници, ученици, родитељи, руководилац, односно управа школе. Самовредновање и вредновање је процес унапређења квалитета рада школе и обухвата седам области или подручја вредновања:
1. ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПРОГРАМ РАДА ШКОЛЕ
2. НАСТАВА И УЧЕЊЕ
3. ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
4. ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
5. ЕТОС
6. РЕСУРСИ
7. РУКОВОЂЕЊЕ, ОРГАНИЗАЦИЈА И ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА РАДА ШКОЛЕ
Нивои остварености садрже јасан и прецизан опис остварености поједине области. Свака област се вреднује скалом од највишег нивоа 4 до најнижег нивоа 1.
ЧЛАНОВИ ТИМА
Светлана Шћепановић-руководилац тима
Марија Бирчанин
Сандра Филиповћ Сандић
Мира Табаковић
Душица Јовановић
Мирјана Дуњић
Тамара Јовић
Невена Узелац
Милана Васић
Славица Насковић
родитељ
Светлана Сарић Силбашки